Im a cowboy on a stealing horse i ride

God middag, eller vad säger man vid denna tid?
 
Anyway.. Ligger på soffan efter en seg dag på praktiken idag, var/är så trött att jag knappt visste vad jag gjorde, vilket slutade med en uppskuren tumme! Jag borde vara med i ett världsmästerskap för att skära, bränna eller skada mig på annat vis. Min dagliga lycka! när jag kom hem var de att göra i ordning maten som just nu står och puttrar på spisen medans jag ligger här med bon jovi på hösta volym. Tröttheten börjar verkligen komma ikapp ordentligt, tror jag kommer somna snart. 
Avskyr att vara så satans trött hela tiden, förstår inte riktigt vart tröttheten kommer ifrån heller.. Men men de blir väl bättre så småningom.
Ska snart tjata på min far om att han ska betala och boka min biljett ner till Småland till min älskling. Om jag fjäskar om att jag diskar, dammsuger, torkar golv osv i typ en vecka kanske han kan gå med påt. 
Men nu ska jag gå ut med min lille vovve Trassel så vi höres senare eller imorgon!
 
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0