Min dag idag

Tja.. Nu är jag här igen. 
Som skrivs i förra inlägget ang min gammelfarbror så har han nu lämnat oss, rest in peace älskade Christer Hedström 20/2 togs du från oss. Cancern va för stark och åt upp dig innan och utan, jag hoppas att du och morfar har de bra där uppe och tar hand om varandra så kommer jag när min tid på jorden är över. Jag älskar er.
 
övrigt så har jag inte gjort speciellt mycket senaste tiden, bara varit i gott sällskap, försökt hålla humöret Osv. Har även grått ut på praktik nu och detta va inte alls min dag så att säga. Började med att jag kom sen för att någon hoppat framför tåget så vi stod stilla hur länge som helst. Väl där så gjorde jag vad jag skulle osv då allt helt plötsligt börjar snurra och började må äckligt illa, helt plötsligt vakna jag upp på golvet då jag hade tuppat av. Åkte hem och gick o la mig. Nu känner mig lite bättre men tror jag fått en hjärnskakning efter att jag slog i huvudet i ett metal skåp och sedaNeil golvet. Usch nej inte min dag för fem öre..
nu tänker jag kolla på "hata Göteborg" och sedan lägga mig. 
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0