Sorry

Ledsen för ännu ett långt uppehåll. Men de är en tuff tid. En mamma som är sjuk, en gammelfarbror som går bort när som helst, saknad till min älskade morfar, beroende av att hjälpa folk i min närhet så pass mycket att de tillslut skadar mig själv. 
Livet är en ond cirkel som helt enkelt aldrig tar ett slut utan fortsätter runt i samma bana om och om igen. Farfar, morfar, gammelfarfar, gammelmormor och nu Christer. 
Sen är oron över mamma. Kommer hon att klara sig helt? Som jag sa.. Livets onda cirkel. Många hoppas på att livet någon gång blir lättare, ja självklart blir de det, men bara tillfälligt. Tiden då man mår dåligt, trött och allt är en grå dimma. Ja den tiden kommer alltid att komma tillbaka någon gång. Oavsett vad de gäller. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0