Summer, sun, pool & best friend

Hello!
Haft en helt underbar dag ute i Enhörna hos Liza, vi har solat, badat, grillat och haft de helt underbart! Så sjukt mysigt att vara där, älskar dig Liza du är helt underbar!
Inatt sov jag även hos Maria, vi hade så sjukt kul man kan ha haha.. Vi gick ut mitt i natten och plockade blommor som var mer som träd till hennes mamma bara för att.. Vi är lagom gulliga ibland!
Just nu sitter jag och kollar på "Star struck" och dricker cola, ska snart lägga mig känner mig helt slut efter alla dagens roliga händelser tillsammans med Liza. Nåja bjuder på några söta bilder från idag!







Good night sweet hearts!

Kommentarer
Postat av: De du ;)

Woof Woof :P

Svar: hm va?xd
sweetchildonmine.blogg.se

2012-07-10 @ 03:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0