Ny blogg!

Hej!
Nu har jag en ny blogg istället för missmoony.blogg.se som jag har funnits på i flera år tillbaka, men tyvärr blev den hackad och bort tagen så den finns inte kvar. Känns riktigt omoget att en annan person bara för ren avundsjuka ska hacka sig in på en annan persons blogg och radera den.. Men nog om de! Idag hade jag skolavsluting, jag går ut nian de känns ovärkligt! Kommer verkligen sakna 9e de har varit den bästa klass någonsin, jag hade inte kunnat få en bättre klass med bättre människor! Jag älskar er från djupet av mitt hjärta.. Jag började stor böla i klassrummet för att jag har en sån stor kärlek till den här klassen och nu lämnar vi varann allihopa, riktigt sorligt!

Men efter skolan åkte jag hem och fick ett ganska dåligt besked.. Men jag hoppas på de bästa även om de känns mörkt! Jag kommer inte att skriva ut vad de handlar om än, kanske gör de när jag känner mig redo eller bara vill skriva av mig lite!
Sedan åkte jag ner till stan för att möta Maria, och har vart med henne hela dagen!

Men nu ska jag nog sova! Vi hörs imorgon! Puss och kram på er!


Kommentarer
Postat av: Katrine

Riktigt omoget.

Styrkekramar till dig Julia.

2012-06-12 @ 07:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0