Midsommar

Hejsan
Igår var de midsommar, jag avskyr igentligen just denna afton pga lite saker men de va rätt kul igår ändå... Först åkte vi ut till Nykvarn för att fira lite med mormor som va ensam och dunder förkyld, men vi gick till folkparken och där träffade vi på Sami som mamma, mormor, Billy och Marcuz var tvungna att skämma ut mig för såklart.
Efter de åkte vi hem då pappa stog och höll på med maten, så jag gick för att fixa mig lite, sedan kom lite gäster pappas kusin Wille, hans fru och barn, farmor och Sandra kom så vi åt fin mat och hade mysigt, dock hade jag lite svårt att förstå vad dom sa med tanke på att wille och dom endast pratar finska haha..
Efter maten kom Amanda och Stoffe hit vilket var mysigt!
 
Gick och la mig vid tolv, och vaknade 2 timmar senare av en totalt hemsk mardröm.. Den va så verklig och jag kunde inte vakna upp ur den. Somnade om efter en cirka 2 timmar och sov fram till halv två.. Ligger just nu i mamma och pappas säng och kollar på tv, en totalt seg lördag de här.. Känns mer som en söndag, men men nu ska jag lägga upp lite bilder!
'
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Melli

Har du äkta eller löshår?

Svar: Jag har löshår :)
sweetchildonmine.blogg.se

2012-06-24 @ 15:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0