Forever alone

Hej!
Har nyss tagit en väl behövlig dusch med en piling, rakat benen och nu känner jag mig fräsch igen! Mamma och pappa har åkt iväg till Angelicas och Jonssons bröllop, Mackan är hos farmor och Billy hos mormor så är helt ensam hemma just nu.. Om några timmar kommer Carro hit, för se vad vi hittar på helt enkelt! Vi ska väll bara vara här och mysa kolla på film eller något.. Vi får se!
Tills hon kommer så ska jag bara kolla på tv, äta lite och sånt.. Så nu ska jag vila lite känner mig jätte trött haha.. Ska plocka i årdnign lite också bara för att..
Men men lägger in en gullig bild innan jag går

Jag och Jimmie Strimell som är growlaren i Dead by april

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0