Sjukling

Hej!
Har blivit förkyld och har ingen energi för något, så fort jag lägger mig ner så sover jag efter 5 minuter.. Usch hatar verkligen att vara sjuk de blir så lång tråkigt! Men oavsett om jag är sjuk eller ej så ska jag till Maria sen och göra en tradiskonell sak med bär som man brukar göra i Finland, I hope she like it.. Har smittat henne med förkylning också hehe sorry!
Mackan står just nu i köket och gör en blåbär och hallon paj! Mums.. Allt jag har gjort idag har varit att sova, vakna, sova, vakna, duscha och varit ute med Trassel, irriterande med att inte ha någon energi alls i kroppen men ska se till att jag snart är frisk igen! Men nu ska jag kolla på tv och vila lite (sova I guess) men bjuder på en gullig bild.
Puss och hej!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0