Patetiska människor de finns

Fruktansvärt irriterad på dessa falska människor som endast följer strömmen och vänder kappan efter vinden, våga visa att ni är äkta vänner istället. Snacka skit gör alla i mellan åt men kom igen? De börjar gå över gränsen nu.. Jag har varken tid eller lust att lägga ner min tid på att bry mig speciellt mycket, även om jag känner mig extremt sviken så spelar de ingen roll för jag lär bara vilka som är värda min vänskap och vilka som inte är de..
Men nu tänker jag inte skriva mer om de utan jag tänker ge er ett litet film tips med tanke på att jag inte har mycket annat att skriva om, var och kollade på den här filmen förra tisdagen helt underbar film! 
 
Riktigt grym film! Den är så bra att jag vill se den på bio om och om igen!
Men nu ska jag sätta mig på altanen med mamma och pappa.. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0