Maria are u a skinhead?

Hej!
Först tänker jag bara säga att om du ska kommenera elaka och mesiga saker så var en man och kommentera med ditt namn ist för anonymt, för jag får reda på vem du är ändå.
Men har inte bloggat sen i Onsdags, men jag har haft några helt underbara dagar tillsammans med Maria.. I torsdags sov jag hos Becca igen vi hade de mysigt osv men sedan på fredagen åkte jag till Maria och grillade och hade de extremt mysigt och roligt! Lördags åkte vi till sthlm och Maria skulle kolla sina kängor och jag kollade en Harrington, älskar dom jackorna! Men hittade ingen som jag ville ha, sedan gick vi till Marias mammas jobb och prata med henne sedan åkte vi till gamla stan och mötte upp två kompisar och den ena har en Harrington till mig, that's awsome! Sedan igår umgicks vi bara
Tackar för dessa underbara dagar, skönt att vara hem ifrån ibland
Maria's new look!
Men nu ska jag kolla på tv puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0