Lördag

Tjena mitt bena!
Lördag idag, vart väckt hyfsat tidigt (11:00) för att åka till Lina hage och hjälpa till med en flytt i cirka 4 och en halv timme.. De va väldigt kämpigt så nu är jag helt slut i kroppen hehe, men när jag kom hem va huset fullt med mammas kusin, hennes man, barn, min gudmor och såklart min lille systerson Wayne så va lite social med dom och blev nerspydd av Wayne som vanligt.. Sedan vikte jag i ordning tvätten och fixade i tvättstugan! Nu på kvällen ska jag vara barnvakt i några timmar medans mamma och pappa åker till Trosa yran och partar!  Men är lagom trött så ska lägga mig och kolla på Paranormal Activety ett tag nu puss
En gullig bild på mi´g och hanna från Brittan konserten i höstas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0