Grattis Becca!

Hejsan!
Sitter i sängen och gör inte alls mycket.. Lyssnar på Gyllende tider och bara slappar för mig själv. Har varit hos Becca idag och hjälpt henne baka för hon ska ha födelsedags fika imorgon med tanke på att idag blir hon hela 24 år! Stort grattis min älskade syster!
Efter de mötte jag Maria på stan och följde med henne och käkade sedan åkte vi till mig och fixade lite saker och gav henne lite kläder jag inte använder, och efter de hem till henne och åt kladdis kaka.. Har nog inget mer att skriva om nu förutom att de inte va Limassol vi ska till utan till Larnaka
Gullig bild från Mariefred i Söndags under deras "medeltida sak"
And i make a pay back like a bitch

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför e du så billig?

Svar: Varför är du så feg att du inte vågar skriva ditt namn och kommenterar anonymt?
sweetchildonmine.blogg.se

2012-07-28 @ 13:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0