19 dagar

Hola!
Har nyligen kommit hem från en underbar kväll med dom bästa! Tack för ikväll boys and girl!
Men nu ska jag komma till poängen med detta inlägg.. NU är de såhär att om hela 19 dagar åker jag och familjen iväg till ett nytt främmande land (för mig med tanke på jag aldrig vart där) och detta land är Cypern! Den 10 Augusti lyfter planet från arlanda mot cypern! Helt underbart att åka till varmare ställen!
Vi åker till staden Limassol! Underbart men ska sova nu puss hej! Slänger in en bild på vårt hotell också

Kommentarer
Postat av: Katrine

Härligt Julia. Där har vi varit. På Cypern alltså. Kramen

2012-07-24 @ 22:01:09
Postat av: Katrine

Härligt Julia. Där har vi varit. På Cypern alltså. Kramen

2012-07-24 @ 22:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0