Kväll och dag

god dag 
sitter i soffan och väntar på att Felippa ska komma. Skönt att göra något istället för att bara sitta hemma. vaknade vid två tiden efter att ha vart uppe ganska sent. Va ju jätte trött men bestämde mig för att träffa Felippa, så gick hem till henne. Vi kollade roliga klipp på youtube och pratade om allt möjligt sedan kom hennes pojkvän och hämta oss så åkte vi till donken och käkade lite Sen fick jag skjuss hem. Samman fattning av går dagen va en super dag med skidor sen en riktigt härlig kväll med en gammal vän som jag känt så länge jag kan minnas. 
Väntar på att Hannah ska komma och hämta en klänning som hon ska låna tills imorgon. Själv ska jag vara med felli under nyår. 
Men nu ska jag kolla på tv och sen ska jag städa i ordning på mitt rum linan mongot kommer 

Kommentarer
Postat av: Din Mamma

Vem är mongot? Är de kontrollanten som ser till att ditt rum ser ok ut?

2013-01-06 @ 01:31:45
URL: http://www.pinkchampange.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0