christmas

Hej!
Idag är de julafton så slänger in ett litet julhälsnings inlägg här har ju inte bloggat på ett bra tag. Har totalt tappat lusten men jag ska försöka komma igång igen under nästa år. Men hur har eran dag sett ut idag då? Min började med julgröt till frukost och sedan var de bara att börja göra sig i ordning för att åka ner till syster Becca där hela släkt från både våran och edwins sida! Fullt hus med andra ord, men har haft en riktigt härlig dag även om jag inte är de största fann av julen nu för tiden men men
Är riktigt nöjd med klapparna och kan lägga upp bilder på vad jag fått senare när jag kommit hem
Nu har dom flesta åkt så de är jag, pappa, edwin, Becca, Sandra, lennze, Ellinor som är kvar. Jag ligger i soffan och njuter av en drink som bartendern Edwin blandat ihop! Jaja nu kanske jag ska vara smått social med dom andra
God jul på er! Puss och kram! Bloggar igen senast imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

God jul och god fortsättning!

Svar: Tackar!
sweetchildonmine.blogg.se

2012-12-25 @ 02:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0